Modul 3
Tekstopisje in glas blagovne znamke
Modul je namenjen razvoju sodobnih tekstopisnih veščin, ki pomagajo oblikovati vsebine, ki pritegnejo pozornost in spodbudijo odziv. Udeleženci bodo spoznali, kako pisati besedila, ki jasno izražajo glas blagovne znamke in so prilagojena različnim formatom in platformam. Poudarek bo na ustvarjanju učinkovitih naslovov, strukturi objav, pisanju kratkih, a prodornih besedil ter na razvijanju idejnih izhodišč za kampanje.
Kompetence: pisanje kratkih, jasnih in prepričljivih besedil, ustvarjanje konceptov za vsebino in kampanje, prilagajanje tona komunikacije glede na platformo in cilj
Mili Šprajc Rubalcava, Copywriting
Ko pride do digitala, je Mili res velik entuziast. V več kot šestih letih aktivnega delovanja v digitalnem marketingu se je kalila na velikih in malih, domačih in tujih naročnikih. Svoje izkušnje že več kot tri leta kot predavateljica podaja. Njen nabor digitalnega znanja se razteza vse od strategij in komunikacije na družbenih omrežjih, preko upravljanja oglaševalskih kampanj, vse do načrtovanja dobre uporabniške izkušnje. In ko pride do slednje – Mili obožuje dobro komunikacijo. Ne glede na njeno formo – naj bo to en sam emoji, gif, ali serija objav na izbrani platformi – za Mili so digitalne besede tisto, kar lahko premika množice ali spreminja navade.