Modul bo udeležencem pomagal razumeti, kako učinkovito povezati organsko in plačljivo prisotnost na družbenih omrežjih. Poudarek bo na razumevanju delovanja oglasnih sistemov in uporabi podatkov za izboljšanje rezultatov kampanj. Udeleženci bodo spoznali, kako postaviti cilje, izbrati ustrezno ciljno skupino, pripraviti kreativne rešitve ter brati rezultate, ki kažejo učinek oglaševanja.

Kompetence: razumevanje oglasnih sistemov, branje in interpretacija podatkov, odločanje na podlagi analitike

Eva Škedelj, analitika in oglaševanje

Eva je vodja Meta Slovenija & Meta Globalni vodja prodaje v Httpool by Alep. Ima bogate izkušnje pri delu s slovenskimi oglaševalci in agencijami, pri pripravi medijskih načrtov in strategij ter izvajanju kampanj na številnih platformah, vključno z Meta, Linkedin, Twitter, Snapchat in Viber.

Septembra 2018 je prevzela vlogo vzpostavitve Httpoolovega programa Meta Authorized Sales Partner v Sloveniji in je odgovorna za prodajo, predstavitev novosti, najboljših praks in drugih rešitev na trgu, ki strankam in agencijam pomagajo pri doseganju poslovnih ciljev z Meta Apps. Eva je diplomirala iz podjetništva na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani (Slovenija). Je tudi Facebook Blueprint certificirana predavateljica in certificirana Facebook Blueprint strokovnjakinja za medijsko planiranje, zakup in kreative. Lani se je vrnila iz Dubaja, kjer je 9 mesecev kot vodja blagovne znamke in kreativnih zasnov sodelovala pri projektu Expo 2020 Dubai (https://virtualexpodubai.com/).

Od letošnjega leta pa je pri Httpoolu zadolžena za globalne prodajne aktivnosti v okviru Meta ASP partnerstva za 17 držav.