Modul 7

Instagram kot orodje za skupnost in prodajo

Modul udeležencem predstavi napredne pristope k uporabi Instagrama kot platforme za rast, grajenje skupnosti in spodbujanje prodaje. Udeleženci bodo spoznali, kako delujejo algoritmi, kako načrtovati vsebinske serije ter kako ustvarjati Reels, Stories in objave, ki povečajo vključenost in vodijo v konverzijo.

Kompetence: strateško upravljanje profila, razumevanje algoritmov, načrtovanje vsebinskih serij in ustvarjanje objav, ki spodbujajo prodajo

Tina Dobovšek – Instagram

V vlogo predavateljice je Tina prvič stopila pred 4 leti, ob ustanovitvi lastnega podjetja InstaCoach, takoj po tem, ko je uspešno zaključila študij na fakulteti za organizacijske vede, informacijska smer. Vse od takrat je s svojim znanjem in izkušnjami iz sveta Instagrama in digitalnega marketinga pomagala že prek 400 malim in velikim slovenskim podjetjem, organizacijam ter posameznikom na njihovi poslovni poti. S pomočjo Tine so tako v obliki predavanj ena na ena, delavnicami, seminarji in podobnimi izobraževanji mnogi izboljšali svoj nastop na Instagramu, si povečali prepoznavnost na trgu in dvignili prodajo. Hkrati je ustvarila kanal, ki deluje kot podpora več kot 15 tisoč slovenskim uporabnikom za boljše razumevanje platforme Instagram.