Modul 4

Fotografija, pridobivanje in urejanje vizualnih vsebin

Modul udeležencem predstavi, kako ustvarjati in izbirati fotografije, ki krepijo prepoznavnost blagovne znamke na družbenih omrežjih. Udeleženci se bodo naučili osnov vizualne kompozicije, svetlobe in barv ter spoznali, kako fotografije prilagoditi tonu in estetiki znamke. Del modula je namenjen tudi praktičnemu delu z orodji za urejanje fotografij in iskanju kakovostnih vsebin iz preverjenih virov.

Kompetence: razumevanje vizualne identitete znamke, osnovne fotografske in uredniške veščine, izbira in obdelava fotografij za digitalne kanale

Urška Drofenik – Fotografija

Urška je krajinska arhitekta po izobrazbi in ljubiteljska fotografinja iz strasti.

Fotoaparat jo spremlja že od nekdaj, z razvojem vedno boljših leč na telefonih pa težki fotoaparati vse prevečkrat ostajajo doma in tako se je zgodilo, da je tudi sama sprejela izziv in začela preizkušati meje do kje sežejo kamere na telefonih. Pred leti je pričela z organizacijo delavnic fotografiranja s telefonom na katerih udeležencem predstavi kaj njihovi telefoni zmorejo, ter kako obdelati fotografije in poskrbeti za to, da le te ne ostanejo le na naših telefonih.

Urška goji strast do fotografije in vse pridobljeno znanje na področju obdelave fotografij, vizualnih vsebin, dela z ljudmi in ambasadorji ter poznavanje družbenih omrežij združuje tudi na profesionalnem nivoju.