Modul 11

Upravljanje skupnosti, vključevanje zaposlenih in krizna komunikacija

Modul bo predstavil, kako graditi in vzdrževati skupnost okoli blagovne znamke ter kako z njo učinkovito komunicirati v različnih situacijah. Udeleženci bodo spoznali načela upravljanja skupnosti, pomen spremljanja pogovorov o znamki in vlogo zaposlenih kot ambasadorjev. Poudarek bo tudi na družbenih omrežjih kot kanalu pomoči uporabnikom in krizni komunikaciji ter na ohranjanju zaupanja v zahtevnih okoliščinah.

Kompetence: vodenje komunikacije s skupnostjo, razvoj programov ambasadorjev, odzivanje v zahtevnih situacijah, procesi in sistemi za pomoč uporabnikom, krepitev zaupanja v blagovno znamko

Katja Krasko Štebljaj je samostojna svetovalka za strateško interno komuniciranje in transformacijo organizacijskih kultur. Izobražuje generacije novih komunikatorjev, sooblikuje in predava na mnogih strokovnih dogodkih ter vodi programske svete in žirije priznanih dogodkov odnosov z javnostmi.