Modul 17

Mentorsko srečanje in zaključni pogovor

Uvodno srečanje bo udeležencem pomagalo razumeti, kako družbena omrežja delujejo kot del širše poslovne strategije. Predstavljene bodo razlike med posameznimi platformami in razlogi, zakaj se uporabniki odzivajo na določene vsebine. Udeleženci bodo spoznali vedenjske vzorce in psihologijo pozornosti, ki vplivajo na učinkovitost objav. Modul vključuje tudi pregled vsebinskih stebrov, oblikovanje glasu blagovne znamke, ter pregled različnih formatov in kanalov.

Kompetence: strateško razmišljanje, poznavanje uporabnika, oblikovanje učinkovitih vsebinskih načrtov.

Maša Butara, 

Maša Butara je samostojna svetovalka za marketing, vsebinske strategije in družbena omrežja z več kot 13 leti izkušenj v agencijah in korporacijah. Večji del kariere je oblikovala digitalne strategije za velika slovenska in regijska podjetja ter leta 2019 prejela naziv Digitalka leta na izboru Websi.

Pred samostojno potjo je bila direktorica marketinga pri Outfit7, kjer je vodila oglaševalsko ekipo, upravljala globalne kampanje mobilnih iger in se posvečala rasti ekipe, mentoriranju ter grajenju znamke delodajalca. Prej je na agencijah Luna TBWA in Pristop vodila ekipe za digitalne strategije in soustvarjala nagrajene projekte ter bila del organizacijskih ekip konferenc Sempl, DIGGIT in SKOJ.

Kot predavateljica je aktivna od leta 2017. Na fakulteti DOBA je poučevala predmet Strategije družbenih medijev in marketing, znanje pa deli tudi na Akademiji UDO ter na številnih delavnicah s področja digitalnega marketinga, vsebinskih strategij in družbenih omrežij. Pogosto deluje tudi kot mentorica.