Modul 2

Koncept vsebine: kako ustvariti idejo, ki deluje

Modul povezuje raziskovalni in ustvarjalni pristop k razvoju vsebine. Udeleženci bodo najprej spoznali, kako analizirati svoj profil in konkurenco ter prepoznati, katere vsebine delujejo in zakaj. Naučili se bodo spremljati trende, razumeti kontekst posamezne platforme in uporabiti orodja za social listening. V drugem delu bodo pridobljeno znanje uporabili pri razvoju vsebinskih idej, ki imajo jasen namen, strukturo in potencial za prilagoditev različnim formatom in kanalom.

Kompetence: uporaba vpogledov za načrtovanje vsebin, razumevanje tržnega konteksta, razvoj kreativnih konceptov, pretvorba idej v večformatne vsebine

Kristjan Klemenčič, Facebook

Kristjan je višji tekstopisec v digitalni agenciji DROM Agency. Po študiju psihologije doma in v tujini se je usmeril v kreativno digitalno oglaševanje s poudarkom na družbena omrežja, kjer se osredotoča prav na to, kar pri bolj klasičnih kanalih pogreša; dvosmerna ter celostna komunikacija s končnimi uporabniki, ki temelji na razumevanju ciljnih skupin.