Modul 5

Canva v praksi

Modul povezuje raziskovalni in ustvarjalni pristop k razvoju vsebine. Udeleženci bodo najprej spoznali, kako analizirati svoj profil in konkurenco ter prepoznati, katere vsebine delujejo in zakaj. Naučili se bodo spremljati trende, razumeti kontekst posamezne platforme in uporabiti orodja za social listening. V drugem delu bodo pridobljeno znanje uporabili pri razvoju vsebinskih idej, ki imajo jasen namen, strukturo in potencial za prilagoditev različnim formatom in kanalom.

Kompetence: uporaba vpogledov za načrtovanje vsebin, razumevanje tržnega konteksta, razvoj kreativnih konceptov, pretvorba idej v večformatne vsebine

Dunja Kristan, Canva

Magistrica tržnega komuniciranja. Direktorica marketinga v globalnem podjetju PharmaHemp.
Pred tem je kot kreativna direktorica v agenciji PM Poslovni mediji soustvarjala rešitve in strategije za naročnike: BTC City, KRKA, Triglav, Petrol, Arnes, ŠUS Eurofitness in druge. Prve marketinške izkušnje je nabirala kot članica upravnega odbora ŠSDMS, nato kot predsednica največje študentske marketinške konference Fanfara.
Poklicno pot je začela kot tekstopiska na agenciji Luna TBWA, nadaljevala kot vsebinska strateginja v uspešnem startupu GOAT STORY, kasneje pa vodila blagovno znamko v IT-podjetju SciNote LLC, ki digitalizira znanstvenike (SaaS), pretežno na ameriškem trgu.