OPIS MODULA
Zaključno srečanje poveže vse pridobljeno znanje in omogoča udeležencem, da ga uporabijo na praktičnem primeru. Srečanje poteka v obliki pogovora.
Srečanje bo dopolnjeno z gostom iz prakse, ki bo predstavil uspešen primer integrirane komunikacije in delil vpogled v izzive sodobnega upravljanja družbenih omrežij.
Kompetence: samostojno načrtovanje, izvajanje in analiza celovite komunikacijske strategije, predstavitev rezultatov in sprejemanje povratnih informacij
Simon Šketa – LinkedIn
Simon Šketa je dolgoletni strokovnjak odnosov z javnostmi in digitalnega komuniciranja, nekdanji novinar in soustanovitelj izjemno popularne kulinarične blagovne znamke SKETA.si. Ob službi vodi tudi svoj portal SKETA.digital. V preteklosti je vodil službo za odnose z javnostmi tedanje družbe Mobitel, sedaj pa je zaposlen v odnosih z javnostmi Telekoma Slovenije, pri delu pa projektno sodeluje tudi z ekipo digitalnega komuniciranja. In upravljanjem s kadri. Je tudi interni predavatelj v Telekomu Slovenije na področjih odnosov z javnostmi in poslovne rabe družbenih omrežij.
Ob tem izbranim podjetjem predava in svetuje glede usposabljanja zaposlenih in vodstva za učinkovito poslovno rabo družbenih omrežij, še posebej platforme LinkedIn. Svoje znanje, kot gostujoči predavatelj, deli tudi s študenti nekaterih slovenskih fakultet.
Simon družbena omrežja postavlja v celovit ekosistem odnosov z javnostmi, korporativnega komuniciranja, tržnega komuniciranja ter vplivnostnega trženja. V zadnjem času vse pogosteje predava tudi na temo aktivacije in upravljanja zaposlenih kot ambasadorjev podjetij na družbenih omrežjih. Pri tem je pomembno, da je osebno deloval v vseh teh vlogah, zato ima edinstven vpogled v celovito uporabnost družbenih omrežij v poslovne namene.